dilluns, 9 de maig de 2016

Compte arrere

Cada vegada queda menys i menys perquè acabe el curs. El compte arrere ha començat i va molt de pressa, fa res estàvem fent la primera entrada a este blog, i començant els exàmens i amb les intencions d'aprovar, però ja a estes altures et planteges moltes coses.

En el meu cas per exemple ja quasi no li veig eixida que s'ha de seguir estudiant batxillerat perquè si he vist que esforçant-me em quede en el cinc o el que mes ràbia em dóna és a quedar-me amb un quatre amb  quasi cinc, que és quan dic i pense que sóc panoli i que no aprovaré.

Ara ja comencen a haver-hi les recuperacions i no se ni tan sols si les porte bé o mal, perquè el que no vull és esforçar-me, crear-me falses expectatives que aprovaré i després quedar-me com sempre, a les portes.

Alguns alumnes de classe, han decidit que si no poden acabar este primer de batxiller, se'l deixen i es ficaran a un modul, i jo el mes segur és que faça això, perquè ja estic farta de no parar d'esforçar-me per a després no aconseguir res a canvi i és com donar-me cabotades contra la paret, que les meues notes són les rialles, quasi tot cincs, però el graciós són els "quasi" que no els arribe a aconseguir i tampoc vull passar a segon de batxiller amb tot cincs i aprovant pels pèls.


Doncs, anirem acabant, i el resum d'esta entrada és que no es que fer, tinc molts embolics en el cap i no se si al final acabara batxiller o me n'aniré a un module o qui sap, alomejor em dóna un venazo i em trac tot el curs ara en les recuperacions, encara que açò ultime ho dubte i ho veig quasi impossible.

Però el temps ja dirà, que passara i que faré amb els estudis, si seguisc o els deixe, ara l'única cosa que em queda és seguir esforçant-me, per a saber que suspendré, però almenys ho he intentat, que això no molta gent ho pot dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada