diumenge, 24 d’abril de 2016

L'èxit depén de l'esforç.

Un problema molt greu que comence a tindre és que el temps que queda es molt poc i moltes coses per a fer, molts exàmens, molts treballs que s’acumulen per el motiu que he dit abans, vull pensar en mi, però en tot moment he d'estar estar fent coses i esforçar-me cada minut més sense deixar de baixar la guàrdia.

Aquestes dues setmanes han sigut completament tranquil·les comparades amb les que s’acosten a mi, els exàmens porten molta pressió perquè en alguns casos implica aprovar l’assignatura per fi i acabar fent tan sols una recuperació en juliol. Aquesta setmana ha sigut molt poca cosa perquè alguns companys de la meua classe estan de viatge, però ha sigut millor per una part perquè els que no deixen dar classe mai, han decidit no vindre i això ha fet que és puga dar classe més tranquil·lament que abans . Per altra part el llibre de Maria Rosa és agradable i em recorda a què em vaig llegir l'any passat Terra Baixa que també em va agradar molt, tinc por per l’examen ja que les preguntes no tinc ni idea de com seran.


Amb organització i temps vaig a traure'm tot el batxiller menys una, tinc força de voluntat i ganes de acabar el curs, contenta del que he aconseguit pels meus propis mèrits i dir que jo puc amb açò i amb més, perquè sóc i cada vegada més forta podent amb cada obstacle que se m'encreua en el camí i que intenta  afonar-me perquè no aconseguisca les meues metes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada