diumenge, 6 de març de 2016

RADIO JOANOT

RADIO JOANOT obri les seues portes amb ELS MATINS AL JOANOT.
Els alumnes de l'institut IES JOANOT MARTORELL hem creat aquest programa que s'emetrà en 3 jornades durant el mes de març:

Dimecres, 9 de març: 3r ESO a les 10:45
Dijous, 10 de març: 4t ESO a les 10:45
Divendres, 11 de març: Batxillerat a les 10:45

El podreu escoltar en directe per aquest enllaç Web:http://www.spreaker.com/user/joanotmartorell
O a través de l'aplicació per a mòbil Spreaker Podcast Radio:https://play.google.com/store/apps/details… per a Android o IOS, bucant "joanotmartorell".

Estic molt emocionada amb aquest projecte, i a pesar de tindre mil i un exams, estem
traballant per a que la gent que ens escolte gaudisca del programa que oferim.
Jo tinc la funció de publicista, cosa que em fa molta ilusió, per que com ja he comentat en entrades anteriors, m'agradaria estudiar publicitat. Però  a part, també sóc redactora d'una secció amb la meua companya Naima, que tracta de reflexions motivadores que esperem us ajuden.
Tenim tots moltes ganes de emitir el nostre programa i vore com ix tot, és la primera vegada que fem radio i esperem que us agrade!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada